Hornbach - "Trhlina"
Rozpadající se kutil v reklamě Hornbach z kampaně Nikdo to necítí tak, jako ty. Sounáležitost se svým projektem se tentokrát projeví v trhlině na krku. V porovnání s předchozími spoty „Festival“ a „Symfonie“ nejméně výrazný počin, jakkoliv je zjevné, o co Hornbachu jde.
Každý kutil, který se naplno věnuje svému projektu, je s ním tak trochu spojen a pozná, pokud se věci nevyvíjí tak, jak mají. Tato skutečnost je hlavním motivem nového spotu kampaně "Nikdo to necítí tak jako ty" s názvem "Trhlina". Ten vypráví o muži, který je se svým projektem vnitřně spojen, a proto, když omítka na domě začne praskat, necítí se ve své kůži a hned pozná, že je s jeho projektem něco v nepořádku. Bolest se intenzivně stupňuje a něco muže instinktivně stále žene domů. Když tam dorazí, zjistí, že se v omítce jeho domu vytvořila trhlina, která se na něj přenesla a způsobila mu zranění. Příběh má však šťastný konec. Jakmile hlavní aktér defekt na domě odstraní, je uzdrave-no také jeho tělo.